lamaran dari Pak Tua

Seri Kandi Tanah Jauhar
2
DIALOG FILEM BUJANG LAPOK

MAKNYA ETON: Saya ni orang ada2 tau, saya ada dua cincin berlian
MAKNYA SUDIN: Eh! Saya pun ada tau (sambil angkat jari dua batang).. tembaga!


Suspen jer kan.. ingatkan ada cincin berlian jugak, rupanya cincin tembaga. Okeylah tu, ada jugak harta walaupun kalau hantar kat pajak gadai kompom tak laku.

Huh, Maknya Eton ada cincin berlian ya... saya pun ada taw... Tadaaaaaaaaaaaaaaa!!!



santekkan??? Mekasih ya, Cik Mat Gebu yang sudi memberikan cincin berlian ni kepada saya. Nak ke? Ambillah kalau sudi, tak kisah punya, bukan luak pun. Betultak CMG? Ermmm, ada lagi award yang saya pungut dari blog CMG taw. Yang ni kalah yang Kak Engku dengan Syarifah Syahirah pakai masa Anugerah Bintang Popular BH tu. Kalau saya yang pakai ni, mesti Kak Cham suruh diorang turun pentas masa tu jugak. Pak Habib pun terus angkat saya jadi duta HJ. Nak tengok ke? Ermmmm... jangan lupa pakai spek hitam tau.. tara kuca.. tara.. kuca.. ca..








okeylah.. nak ambil satu lagi award di rumah Ima, mawar merah kita pulak. Yang tu nak ambil ada syaratnya, tujuh syarat.. jangan main-main. Pergi dulu ya..
Tags

Post a Comment

2Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Salam...Terima kasih kerana sudi menerima lamaran ku...hahaha, mati lah kang kena "bomoh" siam dengan pak cik hubby...hahahaha...

    ReplyDelete
  2. Salam, hik2.. my hubby tak guna bomoh siam, terus jumpa face to face.. siap buat pmintaan nak makan sedap2, bleh pak cik masakkan... hehe

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!