macam-macam hal pulak...

Seri Kandi Tanah Jauhar
0
ADUHAI.. dah berapa kali saya cuba masukkan gambar cupcake strawberry dan kek strawberry yang saya buat beberapa hari lepas, tapi tak juga masuk-masuk. Dua hari saya mencuba.. sampai kelat biji mata dibuatnya sehingga adakala kesabaran hilang batasannya. Masa nilah rasanya membazir masa betul mengadap benda ni.. tapi kena jugak cekalkan hati.
Baru ni pun, saya cuba lagi. Mula-mula guna broadband, tak lepas.. Kemudian guna TM streamix wireless, tapi tak boleh masuk internet pulak. Nasib baik En Rizar datang tolong, pasal saya bab dalaman ni tak berapa pandai, tak berani main hentam, takut ke lain pulak jadiknya.
Yang kelakar, kalau nak explore sesuatu tu pandai pulak dari En Rizar. Yang tu, En Rizar selalu minta tolong saya. Ha.. macam tulah husband and wife.. tolong- menolong antara satu sama lain.
Jadi saya harap kali ni dapatlah saya upload image cake saya yang gebu tu.. hehe..
Hakhak.. dapat juga upload dengan lajunya..

inilah cup cake saya yang naik dengan begitu gebu sehingga tak terkata..

adunan di hari lain, yang saya rasa nak balik sangat buat kek tu.. nilah, buat dalam loyang pulak. (resepi asal dalam loyang patutnya..)

Yaya yang begitu teruja dengan keknya..
OH, maaflah.. dapat amek gbr kek yang dah dipotong jer.. makcik lupa.. ni pun buat bekalan gi kerja, jadi gambar dalam tupperware jer, takde pinggan cantik
Tags

Post a Comment

0Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

Post a Comment (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!