MAKAN DI THE SUBSTITUTES 2

Seri Kandi Tanah Jauhar
5
 
Assalamualaikum...
 
MASIH ingat lagi Sk blog tentang makan di The Substitutes Kitchen dulu?
Kali ini The Substitutes telah berpindah lokasi
iaitu di Dataran Larkin, JB.
Kali ini TSK beroperasi dalam restoran,
bukan lagi konsep terbuka macam dulu.
 
 
Suka tengok dekorasi dalaman TSK ni.
Santai, lapang, bersih dan selesa.. ada kelas gitu. 
Sebenarnya, beberapa kali kami cuba singgah
tapi asyiklah full house
mujur kali ni tak ramai sangat
itupun kian malam kian ramai yang datang
pelanggan tak putus tau
Alhamdulillah
 
 
Seperti yang Sk katakan dulu
kalau datang lagi ke TSK
Sk nak makan pasta
dan pilihan Sk ini adalah
Mushroom Creamy Pasta
Memanggggg sedap dan sangat puas hati
pastanya masih panas dan dimasak dengan begitu sempurna
sosnya berkrim dan berherba
serta taburan daging lembu yang dibakar
 
 
Pilihan Iman dan Pak Inche ER
Grilled Chicken Chop
ER dan Iman kata sedap
tapi Sk tak suka rasa lada hitam yang terlalu kuat
Sk lebih suka sos cendawan yang lebih berkrim
dan tidak berangin macam lada hitam
citarasa tak sama kan..
 
 
Pembuka selera
Nachos
Banyak sangat sampai tak habis
tapi kenalah jugak kasi perabih
hehehehe
 
 
Yang nak datang
 
The Substitutes Kitchen
Alamat : 53, Jalan Dataran 1,
Dataran Larkin Johor Bahru.
 
Waktu Perniagaan :
Rabu hingga Isnin 5.00 pm - 10.30 pm
Tutup setiap Selasa.
 
Wassalam. 

Post a Comment

5Comments

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini.

Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri. Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com

Terima kasih

  1. Semua nampak sedap, glupppp!!!! telan ayaq lioq tengok menu pabret tu!

    ReplyDelete
  2. Rugi masuk sini malam2 Seri sdp semuanya

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

    Negara: Indonesia
    Nama: Queen Jamillah
    Alamat: Nusa Lembongan
    Teleph☎:+62 856-9328-4991
    WhatsApp:+62 856-9328-4991
    e_mail: queenjamillah09@gmail.com
      Sudah dua tahun sekarang saya memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam jumlah 700 juta dari Iskandar Lestari Loan Company dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipu online saya bisa membuktikan kepada Anda semua bahwa Bunda Iskandar bukan pemberi pinjaman yang curang. telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran bulanan pinjaman yang saya pinjam sebelum saya memohon kepada ibu bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi lebih lanjut dari bisnis saya sehingga saya mengajukan jumlah 2,7miliar setelah melalui proses hukum transaksi saya disetujui oleh pihak berwenang dan dalam waktu tiga hari proses hukum untuk menyalurkan pinjaman saya ke rekening Bank Rakyat Indonesia saya tercapai dengan mudah. ​​Saya tidak memiliki tantangan dengan Bank Indonesia karena Ibu Iskandar dan tim Manajemen dari ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah sehingga tidak ada masalah sama sekali untuk bantuan keuangan, hubungi ISKANDAR LENDERS hari ini
    e_mail: [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    ReplyDelete
  4. Telegram:[@Iskandarlestariloancompany]
    email:::::::hafizulbin365@gmail.com
    Name::::Hafizul Bin Haziq
    Country:::Malaysia

    Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
    [[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
    Country::::::Malaysia
    Name::::::::Hafizul Bin Haziq
    email::hafizulbin365@gmail.com
    Telephone Number:[+60]1123759663
    WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
    Telegram:[@Iskandarlestariloancompany]
    e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!